Elf37 Merhaba 10 aylık kızım var ve saçı hiç uzamıyor benimde uzamıyor artık ikimizin aynı anda durması tuhaf geldi ne yapmam lazım
Asilzedemom Elf37 kuzum benim oğlumun sacini uzatan tek şampuan johnson’s baby nin pembe olanı var onu alıp içine badem yağı damlatiyorum başka hiç biri o kadar ne parlatti ne de uzattı oğlumun sacini
Asilzedemom Elf37 rica ederim bir araştır sen yinede aveene kullandım ama ne uzadı ne yumsadi organik şampuan aldık yok bize iyi gelen tek o oldu erkekde olsa saçları bakimli olunca iyi oluyor