agustosboceklerim2 ummuhanpolat12 bu sonuca nerden baktiniz özel hastane sonucu mu yoksa e nabizdan mi
Talentedmom agustosboceklerim2 2li taramada kan veriyorsun ya oradaki beta değeri çıktıysa E nabıza düşer bak en başta arkadaşın paylaştığı gibi yazar
Talentedmom agustosboceklerim2 e devletten mi giriyorsun e nabıza ordan girince böyle çıkıyor e nabıza indirip üye olup giriş yap
Eliffbaby agustosboceklerim2 kız demişti geçen hafta bu hafta 13+1 de kesin dedi kâğıda yazdı parti yapacağımız için pazara kadar bekleyeceğim 🤷🏻♀️
agustosboceklerim2 Talentedmom e nabizi indirdim üyelik oluşturdum ama yine yok belki bende beta değerine bakilmamistir
Talentedmom agustosboceklerim2 2 li tarama olarak hecele hah diye 2li tarama için kan verdiyseniz oraya düşecektir yeniyse 10 günü buluyor anca çıkıyor
Girlmama ummuhanpolat12 @Eliffbaby bu sonuçlardan hiç bir şey anlayamayız sonuçlar temiz diyenlere inanma iyi ya da kötü diye yorum yapılacak sonuç yok ortada grafik lazım o da sisteme düşmez doktor görür ya da laboratuvara gidip alabilirsin
Ozgeee22 Talentedmom @Eliffbaby ben beta değeri ile pek alakası olduğunu sanmıyorum beta 38.2 çıkmıştı ve kızım oldu ☺️
agustosboceklerim2 Talentedmom 25subatta kan vermiştim şuan hepsi ciktmistir beta HCG ye bakmamislardir belki