Yolcu_26 Ne zaman gececek hergun saçma sapan şeyler sanki film senaryosu gibi biri kovalıyor ya bi hırsız ne bilim bir olayın icindeyim hep geriliyorum uyanınca kendimi sıkarmışım bebeğe zararı olur mu
Ballisutt27 Yolcu_26 nedense gebelik sürecinde bende hep böyle şeyler gördüm🥺 Özellikle 6. Ve 7. Ay içinde ağlayarak uyandıklarımda oldu sebebini bilmiyorum 🤷♀️
hamcokelek33 Yolcu_26 çok normal özellikle 25. Haftaya kadar bende de oluyordu. Hurafe gibi gelmişti başka ama yatağımın ucuna açık şekilde çengelli iğne taktım 7 nas 7 felak 7 ayetelkürsi okuyup🥹 beni rahatlattı açıkçası
buseay26 Yolcu_26 aynı bende öyleyim sürekli birilerinden kaçıyorum sürekli birileri beni öldürmeye çalışıyor bı uyaniyorum kalbim deli gibi atıyor bacaklarım uyuşmuş korkudan
hamcokelek33 Yolcu_26 kaç haftalıksınız? Zararı olacağını sanmıyorum kasılmanız vs olsaydı sorun olabilirdi belki🥹 korkmayın o karnınızda çok korunaklı bir yerde. Allaha emanet hiçbir şey olmaz. Ama stres size etki eder hamileliğiniz zehir olur🥺
hamcokelek33 Yolcu_26 yaa ne güzel haftamız neredeyse aynıymış. Demekki sıkıntılı bir durum yok kasılmanız olsaydı mutlaka fark ederdiniz karnınızda sancı ağrı vs olurdu,içiniz rahat olsun 🥹
hamcokelek33 Yolcu_26 maşallah benim daha ilk🥹 allah hepimize sağlıklı sıhhatli hayırlı doğumlar nasip etsin