Bas00 Arkadaşlar bebegin baskısından dolayı progestan kullanmaya başladım 5. Yi içtim ve içmeye başladığımdan beri gece saat 2 de başlayıp 6 ya kadar devam eden bir baş ağrım vqr ve hergun aynı saatte başlıyor normalmi bu
hamcokelek33 Bas00 progestanın uyku vs gibi yan etkileri oluyordu bende ama baş ağrısı olmamıştı. Yine de bol bol su için