Saziyem 2 3 gündür baskıyı hissediyorum ve sonra altıma kacıracak gibiyim sizce normal mi erken değik mi bunlar icin
cylnmy Saziyem 25.haftam bitmek üzere ben de yaşıyorum 3 haftadır. Bazen idrar torbasına yakına gidiyor
okuyananneeeee Saziyem bende de aynı şikayet vardı ayağa kalkınca falan sanki çocuk çıkacak gibiydi doktor progestan başlattı
patili_kiz90 21 haftalığım ben bile baskı yaşıyorum , sanki yapmazsam kaçıracakmışım gibi ucundaymış gibi.
minussset okuyananneeeee neden vajinal uzunluk bakıldı mı ? Devlet hastanesine mi gidiyorsunuz? Şimdi nasılsınız ?
Birbenbirbebek minussset canım bana sormamışsın ama denk geldim okudum ☺️ Benim de böyle oldu ve bana da progestan ve magnezyum başlattı ama artı olarak kasılmam oluyordu
okuyananneeeee minussset özel de takipliyim , vajinal olarak bakılmadı uzunluğa ama doktora söyleyince ilk kızım da 34 haftalık doğduğu için önlem amaçlı progestan fitil olarak başlayalım dedi
minussset Birbenbirbebek iyi yaptınız teşekkür ederim 💝 kasılmayı siz mi hissettiniz yoksa NST bağlandınız . Bende magnezyum kullanıyorum yatmadan önce . Benimde aniden tuvaletim geliyo . Ayakta çok kalamıyorum hemen kasıklarım ağrıyo. Protestan neden kullandınız ne işe yarıyor bebişe zararı olurmu Allah korusun .
Birbenbirbebek minussset rica ederim 🥰 kasılmayı ben hissediyorum sancı dedim bağlandık nst de çıkmadı ama gidene kadar geçiyor zaten . Yok yok canım zararı yok yararı var aksine ilk haftalarımda da ilk bebeğimi kucağıma almak zorunda olduğum için önlem amaçlı vermişti böyle kasılmalarım olunca da 1 hafta kullanalım riskle atmayalım dedi progestan erken doğumu önlüyor
minussset okuyananneeeee bir zararı yok DEĞİL mi ? Mesele bir sorun yok herşey yolunda ama yinede progestan kullanabilir miyiz ?
okuyananneeeee minussset gereksiz kullanımı da istenmiyor , eğer ki ağrı yoksa kasılma yoksa yani ihtiyaç yoksa progestana rahim zaten normalse bir şey birikimine yol açar demişti doktor ama terimi hatırlayamadım . Hormonal bir şey demişti sanırım da
Bett2206 Ben de birkaç gündür böyleyim sanki ucunda kaçıyormuş gibi oluyor bi gidiyorum tuvalete bir şey yok. Acaba enfeksiyon mu diye düşündüm çünkü az da olsa enfeksiyonum var. Ama bir yandan da bebiş hareket ettikçe oluyor bu his. 27 haftalığım.
Tuba123456___ Saziyem normal sonuçta bebekler yukardada olsa kesesi suyu derken baskılıyor. Ben 24 hastalığım bebeklerden biri devam lı idrar kesemın üzerinde
FtmaGlr Saziyem Şu an 29+1 dışarıda evde farketmez sürekli baskı oluyor özellikle dışarı çıktığımda ayaktayken vs hep tuvalet isteği geliyor gayet normal 🙂