Sum_123 ayy ben defactodan baya bişi aldım indirim dönemi yaa.. Oduncu gömlekler, gabardin ve Jean pantolonlar valla 3yaş gömleği bile var daha doğmamış bebemin🤣
Bir de ikinci elden çok bakıyorum ben. Kızıma da dolap tan çok giydirdim oğluma da giydireceğim