Kızlar öncelikle iyi geceler hayırlı sahurlar bende pcos var 2 sene önce hamile kaldım 3 aşılama oldum tutmadı bu ay yumurtlama zamanımda eşim yanımdaydı ama yumurtladımmı bilemiyorum tabiki adetim 5 gün gecikti inanılmaz derecede belim ağrıyor adet olmadan önce göğüslerim ağrırdı şuan herhangi bir ağrım yok başım ağrıyor biraz akıntım var ve sol kasığımda ağrı var arada bıçak saplanıyor sanki test yaptım ama test yanlış mıdır kuruma çizgisimidir siz görüyormusunuz ne diyorsunuz

