Hep 0.200 yada 0.35 vs çıkardı evet başında 0 yok ama bilemedim
mrserdogan12_ malesef
Guzelanne56 heh oh teşekkür ederim ya tüp bebek tedavisi görüyorum acabamı dedim
Gebelik yok malesef değer 5 üstü olması lazım