Selam kızlar 1,5 senedir benek deniyoruz olmadı kontore gittik eştede bendede problem çıkmadı hsgdede sorun çıkmadı bende sadece d vit düşük geldi ilaç kullanıyorum bu ay femara kullandım adetim 5.günü başladım 5 gün günde 2 kez dün kullanımı bitti bugün iftardan sonra hafif lekelenme tarzında kanamam oldu yaşayan varmı bu problemi