Hulu61 yani hastaneye sancıların düzenli olunca sıklaşınca gitmen daha iyi tabi. Kendi evinde rahat rahat çekersin sıklaşıncaya kadar. Ben henüz tecrübe etmedim ama burda hep okudum. Doktoruna ulaşabilirsen eğer onun yönlendirdiği şekilde yapman daha iyi mi olur bilemedim aslında