NecatiMerveCingz Doltorum bacak kramplarım için magosit hap şeklinde verdi ama bi çok kişi suda karıştırılan bi ilaç kullanmış bunu kullanAn ve mide bulantısı yaşayan oldu mu
zytn NecatiMerveCingz vala bende aynı konu başlığı aççaktım.yeni aldı. Henüz kullanmadım.kullanan var mı bayanlarrr
Burcuugur NecatiMerveCingz ben kullanıyorum iyi geliyor kramplar için en iyisi demişti doktorum beni iki büklüm ediyordu kramplar Allah’a şükür kullandığımdan beri Yok mide bulantısı hiç olmadı bende
muhasebecianne NecatiMerveCingz ben kullaniyorum hic mide bulantısı yapmadi gece yatmadan once içiyorum gercekten cok faydasini gördüm artık hic kramplarım olmuyor
Burcuugur zytn ben kullanıyorum iyi geliyor kramplar için en iyisi demişti doktorum beni iki büklüm ediyordu kramplar Allah’a şükür kullandığımdan beri Yok mide bulantısı hiç olmadı bende
Sanirimanneoluyorum Dün bana da verildi doktorum suda eritilen mi hap mı istersin diye sordu. Hap biraz büyük dedi. Ben yine de hap istedim suda eriterek içemem diye.
crescent_ Kullanıyorum magosit’i. Kramp çok yoktu bende ama biraz biraz başlayınca kullan dedi doktorum. Bulantı yapmadı ama sanırım ishali yapan o 🙂
Maviadaa crescent_ canım reçetesinde yazıyor sen doğurmüşsundur ama okuyanlar için yazmak istedim aç karnına içilirse ishal yapar . Yemekle birlikte tüketilmeli