cerengeredeli Seymaoztrk27 bende 20 deyim 19 dan beri her gün hissediyorum nerdeyse pıt pıt atıyor bir iki sefer. Tatlı şeyler ye uzan sola doğru ya da sırt üstü
keyfimin-kahyasi-misin Seymaoztrk27 Takip et belki haraket ediyor ama hissetmiyosundur 28 e kadar düzene girmedi benim hissetmem erken hissetim ama sürekli değildi USG de haraketliydi . Seninde belki öyledir bı kontrole gidip derdimi anlatabilirsin
eilf150 Seymaoztrk27 bence kısıden kısıye degısıyor olabılır benımde 25 sabah akşam gece hıssedıyorum tepık atmaya başladı yanı sert sert belkı senın bebişin uyumayı sevıyordur hareketlı degıldır
TugceOrak Seymaoztrk27 bu normal değil canım. Her gün az hissetmek normal ama iki günde bir diyorsun. Tatlı ye vişne suyu iç, soluna uzan hareketini dinle.
MinikBrokoli Fotoğraf da olanları denemek lazım bence , bizim ev sesli ben sürekli hareket halindeyim bağırsaklarım gurul gurul , o yüzden sabah ve akşam hissediyorum 🫶🏻gün içinde tatlı bi şey yiyince yine aynı 😇
keyfimin-kahyasi-misin Seymaoztrk27 tepki veriyorsa sorun yok merak etme ileri haftalarda tepinevek sen dur desende 🫶🏻
Ssdg Seymaoztrk27 canım bazı haftalarda oluyor böyle içinin rahat etmesi için doktoruna sor bir yine ama bence normaldir. Bazı bebekler az hareketli oluyor birde onun dışında 24-25-26. Haftalarda sanki hareketlerde azalma oluyor anlam veremedim ama bendede olmuştu hatta o zaman bende post açıp sormuştum çoğu hamiş benimde öyle demişti
Ssdg Seymaoztrk27 birde süt içip sol tarafına yat yoğurtta yiyebilirsin etkili oluyor. Hareketlendiriyor bebişi