35 +3 bebeğim hala ters duruyor kafası göğüs kafesimin altında hemen sağ tarafta aşırı batıyor mideme kaburgalarıma baskı yapıyor böyle giderse sezaryen olacak gibi 🫠 son ayda dönen bebişleriniz oldu mu? Döndürmek için ne yapmalıyım? İki türlü de doğumdan biraz korkuyorum ama sanki sezaryenden daha çok korkuyorum gibi 🥲 anlatır mısınız tecrübelerinizi?