Merhaba kızlar ben 15 haftalık gebeyim. 2 gündür kafamın sol üst tarafındaki saç diplerim çok acıyor, böyle bir şey yaşayan var mı normal mi? Hiç saçımı da toplamam zaten küt, anlam veremedim. En son hamileliğimde saçkıran olmuştum o bölge acıyordu. Tekrar olurum diye korkmaya başladım Allah korusun