Turuncubebik Kızlar bugün dr kan vermem için bi kağıt verdi sonradan baktım kağıda 3 lü tarama mı oluyor mu test ? Ben fetal dna yaptırmıstım zaten 2,3,4 lü yaptırmak ıstemıyordum. Şimdi farkettim yarın dr a da yazacağım. Size de sormak istedim
TugceOrak Turuncubebik canım ben de amniyosentez yaptırdığım için ikili üçlü yapmadı doktorum ama AFP testi yaptı bana da. Nöral tüp defekti testi o, rutin olarak yapılıyor sanırım fetal dna veya benim gibi amniyosentez yaptıranlara da ☺️ Tedirgin olma yani
fafatara Turuncubebik bence bu 3’lü test değil çünkü doktorum(perinatolog) bunu bana da yaptı ve verdiği kağıtta 2’li 3’lü 4’lü test için farklı kutucuklar vardı. Bende yalnızca AFP işaretlenmişti ve kan verdim. Fetal dna yaptırmadım. Onu isteğe bağlı dedi ama bunu direkt kan vericeksin dedi. Nöral tüp defekti ile alakalı. Sonuçta ultrasonla bakıyorlar ama kan testi ile de teyit etmek istiyorlar diye düşünüyorum.
Turuncubebik fafatara bendeki kağıtta 3lü test kısmında yazıyordu bu test o yüzden emin olamadım :/ peki siz 2 li 3 lü test vs yapmışmıydınız
fafatara Turuncubebik hayır ben 2’li 3’lü 4’lü veya fetal dna hiçbirini yaptırmadım. Yalnızca doktorum bunu istedi.
Leomom Turuncubebik Merhabalar 17+4 günlük gebeyim Nipt testi yapıldı sonuç çok şükür güzeldi fakat dün benden devlet hastanesinden AFP istediler sonuç 65 çıktı riskli mi sayılıyorum internette bir sürü şey okudum kimi gebelikte normal diyor kimi risk diyor gebe olmayanlarda 50 ye kadar normalmiş bilen biri aydınlatabilir mi kafayı yiyeceğim
Efsan1 Leomom merhaba afp ile ilgili yorumunuz için yazıyorum bende fetal dna yaptırdım ve doktora bunu söylememe ragmen devlet hastanesi benden üçlü taramayı da yapalım dedi ultrasonda bi sorun olmadıgını söylemişti kafama takıldı acaba sizin sonuclarınız nasıl geldi fetal yaptırmısken bunu formaliteden mi istedi yoksa bi sorun mu var algılayamadım stres yapıyorum ister istemez