busegates ben 17 haftalık iken kontrollere başlamıştım devlet hastanesinde gözde yasemin kurt a gittim. Kontroller sürecinde açıklayıcı güzel yaklaşıyodu. O sebeple uyumlu buldum kendime kontrollere ona gidiyorum. Bu süreçte tansiyon sorunum, şeker yüklemesi vs sıkıntılarımda tüm kontrolleri kan eksiklikliklerini de kontrol etti. Bu sebeple bana yeterli geldi. Doğum normal gideceği süreçte ebeler doğumda etkili olduğu için doğum için nasıldır bilemiyorum ve ben de önemsemedim bu konuyu. Dediğim gibi doğumda yüksek oranl ebeler etkili. Ve o konuda ben hala hangi hastanenin iyi olacağına emin değilim. Sürece bıraktım. Erken gelirse zaten küvez ihtimalinden dolayı mecburen eğitim araştırmada yapılır. Ama zamanında gelirse zaman yaklaştıkça karar veririm diye düşündüm pek bilgim yok bu konuda. Bence siz araştırarak bir doktor belirleyin gittiğinizde uyumlu bulmadıysanız başka doktor ile devam edin. Herkesin süreci farklı oluyor