Rahim boyu kısalması sebebi ile 32.haftamda doğum yapmıştım 4 yıl önce. Şimdi yine hamileyim, şükür ki ilk gebeliğim gibi erkenden kasılma ve kanamalarım olmadı ama net.te ikinci bebekte de ayni riskin yüksek olduğunu okudum. Cumartesi doktorumla görüşeceğim. Benim gibi olip da ikinci bebeğini zamanında doğuran var mı?