tugbaacun 28. Haftamda böyleydi benimde doktorum gel bakalım demişti.karnında sertleşme var diyip nst baktı erken doğum riskin var sancı var dedi.34. Haftaya girdik şuan ilaçlar serumlarla akciğer geliştirici iğnelerle falan.Muayene tarihini beklemeyip bir uğrayın bence doktorunuza önemsizse bile içiniz rahatlamış olur