Aniiiskosu philips aventin naturel biberonları var 2 oğlumada onu kullandım şimdi kızım için tekrar aldım mükemmeller ve biberonun silikonlarını çabuk kavruyorlar Yenidoğanlar. Cam olan biberonlar çok çabuk kırılmaya müsaitler yani insanlık hali bi anlık dalgınlıkla bile elinizden düşse tuzla buz oluyor ve yedekte bir tane daha yoksa vay halinize