oznr_06 29+4 ten tüm ikiz annelerine selamlar ☺️ artık 30. Haftalara giriş yapacağız . Hareketlerim çok kısıtlanıyor . Özellikle yatakta sağdan sola dönmek artık o kadar zorlaştı ki 🥲 tecrübeli ikiz anneleri hangi haftanızda doğum yaptınız artık idare edemeyecekmişim gibi geliyor😢
Bsrabzkrt oznr_06 bende ikiz annesi olarak çift yumurta ikizlerimi 36+0 da kontrole gittiğimde 6 cm açıklığımi ve sancım olduğunu öğrendim ve normal doğum yaptim
TwinsAndBeren oznr_06 36+5 de doğum yaptım son haftalar çok zor 30 dan sonra özellikle Allah yardımcın olsun 🥹
Gzde4507 oznr_06 doktorum 38+4 de alalım dedi hiçbir sıkıntım sorunum sancım yoktu.36+3 de sabah aniden suyum geldi ve doğum yaptım. Bazen planlar uymuyor. Ama doğumdan sonra rahatladım aşırı ağırlaşmıştım. Yatakta dönmek oturmak uzanmak bile çok zordu ağrıyordu heryerim
Parilti007 Biz de 33ün ortalarındayız. Artık gün sayıyorum doğuma sağdan sola dönemiyorum asla 🥲 Doktorum erken doğum görünmediğini söyledi, 38de alalım dedi ama ben 38e kadar ne halde olurum Allah bilir😂
oznr_06 Bsrabzkrt yaa gerçekten mi maşallah ne güzel 🥲 inşallah banada normal doğum nasip olur sağlıkla sıhhatle 🤲🏻 son haftalarınız nasıl geçti peki ben artık gerçekten nefes konusundada çok zorlanıyorum
Bsrabzkrt oznr_06 durduk yere ağlıyordum artık doğsunlar tasiyamiyorum diye benimkiler 50 şer cm biri 2.800 biri 3. 146 Gr doğdu çok zordu taşımak son ay koltukta uyuyordum
Bsrabzkrt oznr_06 eğer bebekleriniz zayıfsa her gece uyumadan önce iki muz büyük bir bardak süt icmenizi öneririm çok güzel kilo aldırıyor bebeklere
oznr_06 Bsrabzkrt kilo ve boyları çok iyi maşallah ama artık gerçekten hareketlerim aşırı azaldı ağlıyorum çok yoruldum 1 ay daha diyorum nasıl dayancam ama erken olupta onlarda kuvözde kalsın istemiyorum dualarınıza talibim 🥲
Bsrabzkrt oznr_06 insllah sağlıklı bir şekilde kucağıniza alarak evinize gidersiniz ikizlerde 35. Haftadan sonra ciğer gelstirici iğne vurulduysaniz kilolarida 2 den yukariyaa kuveze girmiyolar
oznr_06 Bsrabzkrt henüz dediğim gibi 30 a yeni gireceğiz iğne içinde bir şey demedi doktorum . Şükür her şey yolunda gözüküyor ama işte ben artık hem taşımakta çok zorlanıyorum hem uyumakta nefes almakta ne yapacağım bilmiyorum 😢
Bsrabzkrt oznr_06 32. Hafta itibari ile ciğer geliştirici iğne vuruyolar çünkü ikizler 32. Haftadan sonra heran gelebilirler bence olabildiğince karnınızda kalmaları için dua edin şuan ağırlar diye zor oluyodur ama yarın birgün Allah etmesin erken gelirler problem olur kuveze girerler o acı daha ağır
Bsrabzkrt merveasenad evet ilk doğanda enfeksiyon vardı 7 gün kaldı ikinci doğan ters döndüğü için doğum anında oksijensiz kaldı 40 güm kaldı Allah kimseye yaşatmasın ikizlerde normal doğumda çok risk var özellikle sona kalan bebekrlde bence direk sezeryan olun benim oğlum şuan hem zihinsel hem bedensel engelli
merveasenad Bsrabzkrt Ben de yaptırdım ciğer geliştirici açılmam var şu an doktorum normal doğumun riskli olacağını söyledi açıkçası benim de gözüm kesmiyor
Bsrabzkrt merveasenad tek bebek olsa normal doğum okay ama ikizlerde şu zamnda asla o kadar çok risk var ki ben yaşadım hala pişmanlığını yaşıyorum kader. Evet ama neticede insanız doktorum riske atmayın sezeryan deseydi belkide oğlum sağlıkliydi şuan