Fatmakdr Kızlarr ateş yüksek ve düşmüyo ayak altına bu karışımı yapan var mı düşer mii yada ne yapıyosunuzzz yaş 4 buçuk
YavruKurtveAnnesi Fatmakdr ben faydasını hep görürüm, öksürük oldugunda da ateş oldugunda da inşallah seninkine de şifa olur
Glhayat_54 Doktoramı gitseniz yüksek ateş enfeksiyon belirtisidir. Dönüşümlü ilac kullanmanız gerek ve belki antibiyotik bile verir. Önceliğiniz doktor olmalı..