Merhaba arkadaşlar 7 haftalığım ve hiç birşey yiyemiyorum sürekli bulantı hali var ama kusma yok yediğim nadir şeyler de midemi bir garip yapıyor. Su bile içemiyorum . Bir gün birşey yesem ertesi gün soğuyorum bu süreci yaşayan var mı önerisi olan var mı ? Günlük hayatımı çok etkiliyor sürekli koltukta yatıyorum