Aleyy_53 evet şekerim var ama haftasıyla uyumlu herseyi kilosuda normal dedi. Bende çok kurcaladim fazla diye şüphelendim ama doktorum olumsuz bisey söylemedi. Erken doğum riski var bebek kilo alsın diye sadece kilo aldırıci şeyler yiyorum sürekli sanırım o yarıyor 😀