Benimde adet ağrıları gibi bir hafta önceden başladı belirtiler. Bana hamilesin diolardı yok ya adetime yakın oluyorum aynı belirtiler die beklemiyordum. Adet olmam gereken gün test yaptım çıkmadı. 2 gün gecikince kanda gördüm çok düşük değerle. Şuan 10+5 im Rabbim isteyen hak eden herkese annelik taddırsın inşallah 🙏🏻