Uyuzun sadece ilaçlarla geçmesi çok zor canım malesef Öncelikle 60derece ne var ne yok yıkayıp iç dış ütülenmesi lazım aynı şekilde çarşaflarda günlük değiştirdim evde ne var yok dip köşe temizlik kullanılmayan kıyafetleri ağzı kapalı poşette en az 3 gün beklerse ölür dedi doktor bana o yüzden bir çok kıyafeti öyle yapıp terasta 1 hafta beklettim ben kullandığımız koltuğa her gün çarşaf serip hergün ütülenmiş yenisiyle değiştirdim ilaçları kullan mutlaka ama aklında bulunsun kıyafetten sınrasındada hiç çıkmıyor o kokular ayrıca sirke vs demişler ama ben doktora bunu söylediğimde doktor bana çamaşır suyu sirke öldürmez 60 derece üstünde sıcakta ölür sadece demişti sonra buhar makinası alıp yatak koltuk kapı kolu vs hergün yaptık tekrarlamadı bdahada olmadı çok şükür kalan yara izleri içinde mutlaka kantaron öneriyorlar çünkü kaşındığındaki yaraların izide geçmiyo çok zor bi süreç Allah yardımcınız olsun