nur233 Merhaba hanımlar 29 haftalığım doktorum balık yağı verdi hap olarak ama içerisinde folik asit bulunuyor balık yağından çok yani bende folik asit kullanmicağımı söylediğim halde veriyor ısrarla siz hangi balık yağını kullanıyorsunuz ?