richgirl10 Arkadaşlar yarın spinal ile sezaryen olacağım inşallah, fakat dr a sormayı unuttum. Kaç saat önceden aç olmalıyım? Yani gece 1-2 gibi su içsem bir şey olur mu? Büyük ihtimalle sabah 9 gibi alacak
esrasavas richgirl10 bir bilgim yok üste çıksın canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allahim inşallah 💐
Ozgeee22 richgirl10 doktorum bana gece 12 den sonra yeme içmeyi kes demişti sabah olmuştum bende sezaryeni. Şimdiden hayırlı olsun bu arada ☺️
Tazeanne74 richgirl10 gece 12 sonra bir şey yeme dediler bana Allah yardımcınız olsun sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız İnşallah
Zeliha_gny Bende sezeryan oldum 5 sene önce 12 den sonra hiç birşey yemiyorsun sabahta sadece su iç bol bol rabbim kolaylık versin
zehranurates 2019 yılında ilk seseryanımı oldum canım . Saat 12 den sonra yeme içme. Rabbim saglıgıyla sıhhatıyle aklıyla fıkrıyle kucagına almayı nasıp etsin mevlam. Hastaneye giderken Meryem süresi dinle. Rabbim saglıgıyla sıhhatıyle aklıyla fıkrıyle kucagımıza almayı nasıp etsin cümlemize 🤲🏽🫀🌸🌼
seyma0661 richgirl10 yarın hayırlı haberlerini bekliyorum. insallahhhh sağlıkla kavuş kuzucuğuna Allah yardımcın olsun acılarını ağrılarını hafifletsin 🩷
Ozbk38 richgirl10 benim de cuma günü sezaryen olacak. Doktorum Gece 12den sonra bişey yiyip içme sabah 8 de hastanede hazır ol defi.