Ipek0506 Lansinoh almayı düşünüyorum bende, anne memesine yakın ve çok memnun kalınınan bir biberonmuş, tabi hangi anne hangi bebeğe göre deneyip göreceğiz her çocuk kendine özel 🙂 ilk oğlum da emzirdim sadece içecek vs içerken kullandı we baby, şimdi ikiz olunca ne olur ne olmaz yine alıp bulunduracağım ☺️