Dokuz aylık bir oğlum var Geceleri çok sık uyanıyor emmek için acaba bu bir alışkanlık mıdır? sık uyandığı için uyku konusunda zorluk çekiyorum mama yok ek gıda artı emzirme yapıyorum Böyle bi durum yaşayan var mı hangi yolu izlemeliyim ne yapmalıyım.