Fly3636 bana doktorum 30 haftadan sonra düzene biniyor demisti oyle de oldu, onun öncesinde de 20 haftadan sonra bazen hergun hissettim bazen 2 3 gün hissetmemistim hissetmediğim her gün sağlık ocağına gidip kalp atışı dinliyodm ama hep normal çıkıyordu, tabi anne yüreği endişeleniyoruz sürekli