umrumdadegil Kızlar iki sezaryen aranız kaç yıl bu süreçte sıkıntı yaşadınız mı dikişler konusunda ve hangi doğumunuz daha kolay geçti anlatır mısınız biraz 🥰
Happyka umrumdadegil ilk normaldi. 1 sezaryan 2021, 2 sezaryan 2024 , 3 sezaryan 2025 de olacak . Dikiş yerleri gayet iyi sıkıntı yok dedi doktor . İçten olsun dişten olsun 🌹
Kocamanailem_ Kızımı Ocak 2022 de kucağıma aldım. Oğlumu da mart 2025 te inşallah henüz gün almadık 🥰
umrumdadegil staRmama senin ne kadar oldu kız ilk doğum yapalı geçen onu soracaktım araya kaynadı heralde noldu anlamadım 😂
Kocamanailem_ umrumdadegil çok teşekkür ederim. Henüz 2. Sezaryenimi olmadım ama ilk doğum kesi yerim aşırı kaşınıyor şu aralar . Çok gergin . onun harici bir şikayetim olmadı . 😌
ikibaloglanannesi Nisan’da sezeryan olacağım bayramdan sonra. İkisi arası 26 ay olacak. Planlı gebelikti
umrumdadegil Happyka planlı mıydı peki 3. Bebiş doktora gitmiş miydin daha önceden dikişler nasıl diye gebe kalmadan
okk Kocamanailem_ yağ sür dikiş yerlerine kantron sürebilirsinnn ya da çatlak olmasın diye aldığımız yağlardan
ikibaloglanannesi umrumdadegil Hayır dikişlerim de şuana kadar ağrı acı vs hissetmedim. Hatta spinal oldum bel ağrısı sırt ağrım da yok🌸
EsilaMelisa01-06 umrumdadegil ilk kizima 2020 de sezeryan oldum buda haziranda nasip olursa ilk kızımın anlamadım kolaydı tek sıkıntım doğumdan sonraki oluşan ödem mahvetti yoksa 3 cu gün ayaklandı bundada inşallah kolay gecer
34Mom EsilaMelisa01-06 5yıl arayla tekrar sezeryan mı olucaksınız siz mi istediniz bende 2020 yılında ilk sezeryanımı oldum haziranda doğumum olcak 😊 normal doğum ihtimali varmı
Happyka umrumdadegil yok bilmiyordum planlı değildi. Yok hiç gitmemiştim. Dikişler iyileşir ki içten sadece 7 8 ay sürer
kardelenimm umrumdadegil ikisinin arasında 6,5 yıl olacak bayaaa uzun bir süre 😂 2. Henüz olmadım merak içindeyim bende