Nurellacim Merhaba yarın kan uyuşmazlığı iğnesi vurulacağım çok ağrısı oluyor mu ? 5 haftalıkken vurulmuştum çok ağrı çektim, 28. Hafta da aynı olur mu ?
3erkekannesii Nurellacim sadece iğneyi yapınca ağrı olur sonrasında bi ağrım hiç olmadı. Bende 6 7 kere yaptırdım bu iğneyi 3. Gebeliğim ilki kanamalı geçmişti
Mmelek34 Nurellacim ben 11 haftalıkken vuruldum şimdi 26.haftamdayım ikinci dozu neye göre karar verdi doktorunuz bana henüz bir şey söylenmedi de
Nurellacim İlkinde 5 haftalıktım kanamam olmuştu doktora gittiğimde kanamanın uyuşmazlıktan dolayı olduğunu söyledi ve iğneyi vurdu normali 28. Hafta da vurulmasıymış şimdi de onu vuracaklar Mmelek34
3erkekannesii Mmelek34 hamilelikte 28. Haftada ve doğumdan sonra 72 saat içinde yapılıyo ya da kanama ve lekelenme gibi durumlarda da her ihtimale karşı yapılıyo
Zehraax Nurellacim iğne değilde ilacı verirken ağrı yapıyor sadece sonrasında 5 10 dk birdaha ağrımıyor
Kubraylvc Ağrı olmaz ki normal klasik iğne tarzında ⅔ hafta önce oldum sıkma kendını def birkaç saniye geçti gitti korkma grip oldun iğne vuruluyor farzet
Mmelek34 3erkekannesii evet biliyorum ama bir hamilelikte iki defa vurulması gerektiğini bilmiyordum sağolun cevabınız için😌 kontrol günü doktoruma danışcam