Kızlar 33 haftalık hamileyim 3 günden beri sol böbrekte ağrım var ama daha öncesinde aşırı öksürük tutmuştu beni öksürürkten sonra ağırmaya başladı kaburgam mı yoksa böbrek ağrısı mı anlayamıyorum genelde öksürürken o yana dönerken yatarken ağrıyor acaba kaburga olabilir mi çünkü aşırı öksürüyordum şimdi öksürük geçti çok şükür ama halen oramda ağrı var