Kızlar selam, ben özelde doğum yapmak istemiyorum. Yaşadığım şehirde (2 tane çok iyi şartlarda olmayan özel hastane var ) .
Devlette doğum yapacağım ve iki seçenek var ; kadın doğum ve araştırma hastanesi.
Hangisinde yapsam çok kararsızım, kadın doğumda ; sancıyı çektiğin oda ve doğum yaptığın oda aynı oda olabiliyor. Bebek için olası durumda yoğun bakım servisi yok ve aksi durumlarda araştırmaya sevk ediliyor bebekler
Normal doğum yaparsam tek kişilik odada kalıyorum
Araştırmada ise doğumhaneye gitmen gerekiyor (sancıyı çektiğin odayla doğun yaptığın oda ayrı) yoğun bakım servisi var vs. Odalar çift kişilik
Sizin fikirleriniz neler bu konuda çok kararsızım