Canım Allah yardımcın olsun öncelikle. Bende sigara aşığı bir insandım günde 2 paket içerdim. Kan verdim gebe olduğumu öğrenince 10a düşürdüm. Geçen hafta 6. Haftada kalp atışını duydum ve bıraktım. Ama ben allen carrın sigarayı bırakmanın kolay yolu kitabını okuyarak bıraktım. Gerçi 1 sene önce almıştım kitabı hamile kaldığımda okuyacağım ve bırakacağım diye kendimi şartlamıştım öyle de oldu. Kalp atışını duyduğum gün kitabın son 20 sayfası kalmıştı. Okudum ve bıraktım. Etrafımda sigarayı bıraktığımı duyan 3 kişi daha sigarayı bıraktı ve hamile falan da değiller. Sen bile bırakabildiysen ben hayli hayli bırakırım diye öyle bir bağımlılık sen düşün. Biliyorum çok kolay söylemesi ama kafada bitirmek en önemlisi. Ben tiksinmedim ama sigarayı bırakınca kokusundan şuan tiksiniyorum. Bir tane yaksam içerim eminim tiksinmem ama kokusu iğrenç geldiği için canımın çekmesi de azaldı. İlk günler hayattan zevk almıyor gibiydim evden çıkmadım zaten kiloluyum iyice yemeğe vurdum kendimi ama olsun dedim zamanında kilo vermiştin yine verirsin dedim. Şuan biraz daha alıştım 1 hafta oldu bırakalı. Sanırım 1 hafta bir eşik 1 haftadan sonra daha az çekiyor canım o da alışkanlıktan. Velhasıl kitabın kendisini alamıyorsan pdf halini telegramda falan bulabilirsin. Bu kitabı okuyup bırakacağım diye kendini şartlayarak okumanı tavsiye ederim. Videosu da var bu arada youtube da bende video etki etmedi ama etki eden insanlarda varmış. Bir de videosuna şans verebilirsin. Allah hepimizin yardımcısı olsun