Gmze3108 Kizlar 4 aydır emzirdigim için cerazette doğum kontrol hapı kullanıyorum ama kullandığimdan beri ara kanama oluyorum bu durumu yaşayan varmı benim gibi acaba
ftmdyn22 Gmze3108 ilk gebeliğimden spnra kullanmaya başladım bendede oldu sonradan düzene biniyor ama 😌
Esrakalkanc ftmdyn22 koruma oranı nasıl bu hapını bana da doktorum yazdı emzırdıgjm için bir de ekstra korunmaya gerek var es ıcerı bosalsa da koruyor mu bu hap
ftmdyn22 Esrakalkanc sadece hapı kullanıyordum ben ekstra bir koruma yöntemi uygulamadım bu hapın şöyle bir özelliği var her gün aynı saatte ve düzenli almalısın diğer koruma hapı gibi tam korumaz yoksa 😌
Alyadnz33 ftmdyn22 ben bu konuşulan doğum hakkını bulamadım yurt dışında yaşıyorum herhangi bir doğum kontrol hapı kullansam bebeğe zarar verir mi acaba doktora gidemiyorum burası çok pahalı
ftmdyn22 Alyadnz33 Buradada normalde 6.aydan sonra diğer hapları kullanabiliyorsun ben öyle yapmıştım ilk çocuğumda 6 ay cerazette kullandım ondan sonra farklı bir hapa geçtim