Buraya bende doğum hikayemi yazabilir miyim diye düşünürdüm hep şimdi yazma sırası bana geldi🥺
40+4 de normal doktor kontrolünde 1 cm açıklık olduğunu 41 e kadar gelmezse suni sanciyla doğumun başlatılacağını söylemişti doktorum. Bı yandan korku bı yandan heyecan derken tam 41.haftada gece 3.30 da kendiliğinden suyum geldi ve hemen doktora gittik. 2 cm açıklıkla yatisim verildi hemen antibiyotik verildi enfeksiyon olmaması için. Gece 4 de öğlen 12 ye kadar normal adet ağrısı gibi agrilar çektim. 12 de açıklık 5 cm olmuştu ve sancılar artık biraz zorluyordu beni. Sancı çekerken plates topunda bol bol hareket yaptım ve yürüyüş yaptım arada. Akşama doğru 6 gibi artik sancılar dayanılmaz olmuştu eşim duşa soktu hemen belime sıcak su uyguladık. İlk dogumum oldugu için açıklık yavaş ilerliyordu . Akşam 8 de açıklık tam olmuştu ben yapamıyorum beni sezeryana alın diye bağırmaya başladım. Ebelerim çok çok iyiydi ikisinden de çok raziyim Allah razı olsun. 10 cm açıklıkla kim sezeryana gitmiş deyip beni yatıştırmaya başladılar. En son 8 çeyrek gibi beni sürükleyerek çatala çıkardılar 8.27 de bal kızım kucagimdaydi. Bugün 6 günlük olduk ve ben hala rüyada gibiyim . Kolay bı dogumdu diyemem ama çektiğim bütün acılara değdi. Doğum yapacaklara tavsiyem ebenizi dinleyin. Sancı anında çok dinlenemiyor ama dinleyin☺️