Emferr İlk hamileliğimde yerleşme kanaması oldu kizim oldu ikinci hamileliğimde yerleşme kanaması olmadı oğlum oldu ama kaybettim 3. Gebeliğimde olmadı yerleşme kanamasınin cinsiyetle bir ilgisi varmı
Asyapolat Emferr ilk bebeğim kız ve yerleşme kanaması olmadı ikinci gebeliğimde yerleşme kanaması oldu ve cinsiyete erkek dediler ilgisi olduğunu sanmıyorum
Asyapolat MrvBK adet günümde gördüm hatta adet oldum sandım devamı gelmedi 3-4 gün sonra test yaptım ve çıktı
Ronza Benim ilk kızımda yerleşme kanaması olmadı ikinci oğlum da yerleşme kanaması oldu üçüncü yerleşme kanaması oldu kız hiç alakası yok yerleşme kanamasıyla
Ronza Sadece bebek sağdaysa erkek sola yerleşmişse erkek kramp gibi ağrıları nerede hissediyorsanız oradan anlarsınız cinsiyeti
Minigim2727 Ronza yerleşme kanaması ılk oğlumda da oldu sımdımıkıncıye hamıleyım yıne kanama oluyor. Cınsıyet bellı degıl ama Dr sola yerlesmıs dedı. Oğlumda da sola yerlesmıstı o zaman erkek mı acaba?
Ronza Pardon yanlış yazdım sağa yerleşmişse erkek sola yerleşmişse kız kramp sağ veya sola giriyor nereye yerleşmişse bebek oradan anlarsınız
Ronza Minigim2727 ya benim ailem geniş be buradada okuduğum kadarıyla solda olunca kız oluyor çok nadir solda erkek gördüm burada ama çevremde ve eski büyüklerimdende duyuyorum soldaysa kız diyorlar iki kızımda soldaydı gerçekten oğlum sağdaydı
Minigim2727 Ronza aynı seyı annem de söylüyor ama Benım rahmım kalp seklınde olduğu ıcın belkı de sola yerlesıyor.