ayminaninannesi benimde 3 martta 797 çıkmıştı beta, sağlık ocağındaki ebe haftaya perşembe cumaya gitsen kese görünür belki bebeği de görürsünüz demişti. İlk gebeliğim düşükle sonuçlandı maalesef o zaman çok erken gitmiştim hastaneye bu sefer bekleyeceğim biraz haftaya cumaya randevu aldım beklemek zor tabi insan sabırsızlanıyor ama 😇 inşallah sizde hayırlısıyla bebeğinizi görürsünüz 🌷