keyfimin-kahyasi-misin yanlış yazmışım 150, 127ye 91 gibi bi şeydi galiba o yüzden yüksek olarak yorumluyor, 12/8 üzerinde olmasını istemiyoruz dedi, 180 normal sayılıyor mu ya? Öyle çok uzun süreli de çıkmadı yani 1,2 saniye kadar sonra yine 150 lere düşmüştü, ama neredeyse sezeryana yatırılıyordum kan tetkiki ekg falan hepsi yapıldı 🫣 eşim panik yaptı çok nst parlak değil senin dedi çünkü doktorum sonra neyse bi idrar vermiş oldun deyip güldü 🫠 ben çok rahattım da eşim endişelenince acaba fazla mı rahat davranıyorum dedim