BeyzaNaz81 kendim doğum yapmadım orada ama bir kez kadın doğum muayenesine gitmiştim. Orada muayene olan ne kadar insan var ise randevu bulamayıp evine yakın diye gelen insanlar kimse de orada doğurmak istemiyordu 😅 hastane zaten çok vasat . Bence başka seceneklere bakın . Ha bir de şunu biliyorum doktor kontrolünüz basından beri aynı doktorda da olsa doğumunuza kimin gireceği belli değil