Ceren1996 merhaba, benim 13. gebelik haftamda doktor göbek kordonu kan akışında ters dalga var çentik notch var gibi terimler kullandı. Sağ sol vs bir bilgi vermedi. İnternetten araştır falan dedi hatta. Fetal dna önerdi. Zaten detaylı iletişim kuramayan düz bir doktor olduğu için doktorumu değiltirdim. İkili test yaptırdım bir risk çıkmadı çok şükür sonuçlar iyi. Yeni doktorumda ben buna bakmayı bilmiyorum bu perinatoloğun branşına giriyor dedi. 20. Haftadan sonra detaylı ultrasona yönlendirdi. İlaç vs vermediler. Gelişimide 1 hafta önde. Ama aklımı çok kurcaladı bu durum. Bir tavsiyeniz olur mu ? Siz atlattınız mı ?