Esraa12_ Kızlar 8 günüm geciyor erken gebelik testi yaptım net iki çizgi çıktı yani birisi daha silkk ama belirgin yani tam uygulamada 5+3 görünüyor da hafif adet sancısı gbi ağrılar var akıntım da var normal midir pazartesi doktora gideceğim inşallah
Zahire38 Esraa12_ ağrılar normalmiş canım ben 7+3 oldum halen agrilarim devam ediyor bel agrisi kasık ağrısı