Pimpirimannesi Kızlar dünden beri sancım var en son dün iftarda yedim. Sabah kustum diye doktora geldim sancım yüksek çıktı yatış verdi. 28 saattir açım artık açlıktan kafayı yiycem deli gibi yemek yemek istiyorum. Sezeryan olabilir ihtimali ile yemek yasak. Dil altından hap alıyorum ciğer geliştirici vurdular serum taktılar sancılar azaldı ama hala yemek yok dua edin vaktinde gelsin kızım daha erken 😭
3prensAnnesi_ Pimpirimannesi stres yapma Allah yardımcın olsun, doğuma alacaz derlerse de üzülme birkç tanıdığım var 35 haftalık doğum yaptı küveze bile girmedi bebekleri gayet iyilerdi. Dua et Allahın büyük
nurkarakass Pimpirimannesi Allah yardımcın olsun inşallah. vaktinde sağ salim kucağına almak nasip olsun 🥺
Hshshzgsghzhshs Pimpirimannesi canım benimde 35+0 da sancılarım vardı yemek yasak vs vs dediler ben eşime gizli gizli getirtip hep yedim sonra acil sezeryan oldu tansyonlarim yüksek çıktı yemek yediğimi demedim belden aşağısı uyusturdular yediklerimi hep kustum Amaliyat anında elhamdülillah evladım sağlıklı şimdi karşılıklı yatıyoruz 7 gün oldu doğum yapalı korkma inşallah ciğer geliştirici vs yapıldıysa hiçbisey olmaz
Pimpirimannesi 3prensAnnesi_ burda yoğun bakım yokmuş bebek doğarsa sevk edilir dediler ona da gerildim
Pimpirimannesi hanimiys susuzluktan açlıktan dilim damağım kurudu yok diyip duruyolar hepsini tüm doktorlara her gelene ayrı ayrı söylüyorum yok diyorlar sancım azsa niye sezeryana alınırım ki bilmiyorum çok korkuyorum ama öyle açım ki düşün yani açlıktan doğumu unuttum
Lamiaah Bende de öğle oldu, amma sancı nstde çıkıyordu ben hiss etmiyordum, nst 60 hatta. 2gün sonra taburcu oldum , 1hafta geçti
Lamiaah Pimpirimannesi akşam 9 dan sabah 2 e kadar aç kalmamı söyledi,sancım artsa ki,düşünüyordu artacak ameliyyata alacakdı, sonra sancım düşdü yedim ))
Princess_momm Hshshzgsghzhshs allah korumuş sizi🥲 çünki o yedikleriniz ciğere kaçıp boğa bilir insanı o yüzden yemeyin diyolar. Ama olan olmuş şükür iyisiniz.
Pimpirimannesi Hshshzgsghzhshs Rabbim şifa versin size de anne olmak zor harbi boşana cennet ayaklarının altında demiyorlarmış
Pimpirimannesi Lamiaah kızlar açlık çok zormuş ya artık yalvardım doktora 8 saat doğurmiycam söz veriyorum nolur bişe diyim dedim
Hshshzgsghzhshs Princess_momm evet öyleymiş ama dayanamadım artık açlığa yaş Rabbime şükürler sağlıkla kavuştuk da elhamdülillahh
okuyananneeeee Pimpirimannesi haftası çok kötü bir hafta değil benim kızım 34 de doğdu rahat olun lütfen , durumunuz stabil hale gelip kesin karar vermeden yemek vermezler, sabah anca ne yazık ki
Pimpirimannesi okuyananneeeee Rabbim hepimizin evladını bağışlasın inşallah insan ister istemez geriliyor korkuyor
zeyneppalaliii Pimpirimannesi kaç haftalıksınız ve sancılarınız nelerdi benim de 10 gündür sık Aralıklarla karnım taş gibi sertleşiyor belim de ağrı oluyor kalçamdan çekiyor