Kızlar kızım 4 buçuk aylık günde 2 kez mama veriyorum gerisi anne sütü alıyor. Emmeyi unutmasın diye şırıngagla veriyodum biberon kullanmadım şimdi daha çok hareketlendiği için şırıngagla zorlanıyorum damağına batar flan diye kaşık biberon denedim hep döküldü mama. başka nasıl verebilirim biberon emerse beni emmeyi unutur diye vermek istemiyorum