Burcutku Hanımlar merhaba 2li tarama sonucum bu şekılde çıkmış ama bişey anlamadım grafık falan mı lazım acaba aranızda bu şekılde çıkan oldu mu
Accountant Burcutku burdan yorum yapamayız doktorunuzun ekranına grafik düşüyor sonucu o söylüyor bende bunlar bile yazmıyordu boştu değer kısmı
Burcutku Accountant anladım canım teşekkür ederim derim doktor ölçüm yapınca sıkıntı görünmüyor demişti inşallah öyledır bende böyle çıkınca anlamadım bişey
Ogretmenkusu Burcutku bende 24 ünde yaptırdım 2 hafta sonra gel dedi pazartesi ya da bu cuma işten izin alabilirsem gitmeye çalışıcam. Bende sonuçlar hiç görünmüyor e nabızda laboratuvarı aradım bilgi veremiyoruz dedi
Ogretmenkusu Burcutku ölçümleri detaylı mı yaptı benimkini her hafta yaptığı gibi yaptı ölçümleri gün olarak ileri çıktı fazladan bişey yapıp söylemedi sonuçları alınca mı bakar acaba detaylı
ikibebisannesii_45 Burcutku doktora gidiyor o sonuçlar. Bu sonuçtan anlamayabilirsiniz. Düzeltilmiş Mom yazıyor doktorun verdiği kâğıtta o belirliyor dönen sendromi riskini
Burcutku Ogretmenkusu umarım güzel sonuçlar alırız canım banada 14 gün sonra gel demişti ama pazartesi gideceğim cıkmiş nede olsa
Ogretmenkusu Burcutku bekleyemiyoruz işte merak stres heyecan hepsi bir arada sağlıklı olsunlarda inşallah. Zaman o kadar hızlı geçiyor ki 4 haftalıkken öğrendim nasıl geçecek ne zaman karnım büyüyecek diye düşünürken 13 hafta oldu bile çok tuhaf gerçekten🤭
Burcutku Ogretmenkusu kesınlıkleee onu öğrendiğimiz ilk anda başlıyor büyün kaygılar stres her randevudaki o gergınlık inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza miniklerimizi🌸