Melek_0288 Kızlar 3 martta sezeryanlı doğum yaptım ikinci ameliyatımdı az önce dikiş yerlerinin kabardığını farkettim sizce normal midir böyle olan varmı aranızda oğlum da da seseryam oldum ama hiç hatırlamıyorum böyle olduğunu
Melek_0288 Asli54 çok teşekkür ederim böyle kabarcıklar oluşmuş bilemedim bende korktum biraz yarın gitmeyi düşünüyorum inşallah