Bebegim_12 Kızlar benim adetim biteli 3 gün oldu ben ovulasyon testine başlamıştım 2 gün yaptım üst üste pozitif çıktı bende gebelik testi yaptım fotoğrafını yüklüycem şimdide lekelenmem var kızlar kan testi vermedim bebek olduda düşüyormu anlamadım
Cicekbahcesi12 Bebegim_12 kimyasal gebelik geciriyor olabilirsin canim yerlesme kanamasi olsa cok ufacik bisey oluyor ama leke geldi ve gelmeye devam ediyorsa ve adete donerse kimyasal gebeliktir
Siyahbeyaz_ Bebegim_12 kuzum kan testi olmadan bilemeyiz. Kaset testim benim de poztifti üçü de kan testim 3.58 di o sıra adet olunca <0.100 bu testlere güven yok malesef https://hizliresim.com/936k566 Hatta böyleydi çok umutlanmistim ama sonu hüsran😔
Cicekbahcesi12 Bebegim_12 kimyasal gecirdiyseniz degerleriniz dusmus mu diye tekrar kan tahlili istiyor doktor isterseniz bi kan verip degerleriniz sifirlanmis mi diye bakin yada test bozuk olabilir baska bi marka testle tekrarlayin