Meryem suresi de doğumu kolaylaştırıyormuş. Benim sürekli ettiğim bir dua var kuranda geçiyor araf suresi 189. Ayet Hz. Adem ve Hz. Havva’nın ettiği duaymış.
Meali : O, sizi bir tek nefisten yarattı ve kendisi ile sükunet bulsun diye ondan eşini var etti. Eşini sarıp örtünce, eşi hafif bir yük yüklendi. Bir müddet böyle geçti. Yükü ağırlaşınca her ikisi de Rabb’leri olan Allah’a: “Eğer bize Salih bir evlat verirsen elbette Sana şükredenlerden olacağız.” diye dua ettiler.
Arapça duası da şöyle kısa ezberlersin belki: Le in âteytena salihan le ne kûnenne mineşşakirin
لَئِنْ اٰتَيْتَنَا صَالِحاً لَنَكُونَنَّ مِنَ الشَّاكِر۪ينَ