irmm388_ canim bende de pcos var doktora gittim 2nci ayimda hamile kaldım çok kilolu bir insan değilim ama yediklerime dikkat ettim insülin direnci artircak şeylerden uzak kaldım bol bol yürüyüş yaptım sadce 1.5 ayda 5 kilo zayıfladım ayrı yeten doktorum SGM inositol verdi yumurta çatlatici birde B12 eksikligide vardı onunda iğnesini kullandım derken bu ay elhamdülillah hamileyim ve doktorum demisti 2 ay içinde hamile kalırsın diye gerçektende öyle oldu alllah en kısa zamanda sana verir inşallah umudunu asla yitirme ve kesinlikle ve kesinlikle stres yapma çok düşünmeden hareket hani ilişkiye girerken çocuğu düşünmeden gir ve o şekil devam edersen oluyo